تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری
رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 183
    کل نظرات : 74
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 7

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز :
    باردید دیروز :
    گوگل امروز : 0
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته :
    بازدید ماه :
    بازدید سال :
    بازدید کلی :

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




با Storm Live Wallpaper می توانید پس زمینه گوشی اندروید خود را طوفانی کنید و گوشی خود را از یک نواختی در آورید ! از قابلیت های کلیدی Storm Live Wallpaper میتوان به ۱۰ لایو والپیپر متفاوت ، گرافیک اچ دی ، سازگاری با ۹۹% گوشی های اندرویدی ، غیر فعال شدن لایو والپیپر در هنگام کار نکردن با گوشی و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Storm Live Wallpaper v1.1 لایو والپیپر طوفان Storm Live Wallpaper v1.1 – اندروید

  • 1203 نفر
ادامه مطلب

یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ی ویرایش موزیک از NCH Software مخصوص سیستم عامل هوشمند اندروید است که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آهنگ های خود را ویرایش نمایید . فایل های صوتی را ویرایش کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . صداها را ضبط کرده و سپس آن ها را مطابق با سلیقه خود برش دهید . این برنامه دقیقا همانند نسخه ی کامپیوتری خودش طراحی گردیده است و با دارا بودن یک محیط کاربردی بسیار زیبا تجربه ای عالی از برنامه های ویرایش موزیک را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

WavePad Master%92s Edition 5.82 نرم افزار ویرایش فایل های صوتی WavePad Master’s Edition 5.82 – اندروید

  • 1158 نفر
ادامه مطلب

اگر به دنبال بازی اتومبیلرانی مسابقه ای می باشید که سرشار از سرعت و هیجان باشد این بازی می تواند نیاز شما را برطرف کند. یک مسابقه ی باکیفیت برای افرادی که جلوه های تصویری را همزمان با سرعت زیاد می طلبند ! در این بازی شما میتوانید رانندگی سریعترین و جدیدترین ماشین های روز دنیا را در قالب مسابقات هیجان انگیز تجربه کنید .دارای ۱۸ ماشین سوپر اسپرت ، کنترل دقیق خودرو ها ، گرافیک محیط سه بعدی از ویژگی های این بازی است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

UR Racing 1.0.1 بازی مسابقات اتومبیل رانی UR Racing 1.0.1 – آیفون ، آیپد و آیپاد

  • 1068 نفر
ادامه مطلب

Penguins Of Madagascar Operation Search and Rescue DVDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Penguins of madagascar 2014 cover دانلود انیمیشن Penguins Of Madagascar Operation Search and Rescue 2014

 

نام انیمیشن: Penguins Of Madagascar Operation Search and Rescue

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۱۸ دقیقه

حجم: ۴۹۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: قوی ترین تیم جاسوسی دنیا آفریده نشده اند… بلکه از تخم خود را شکسته و به زور بیرون آمده اند! در این مجموعه جدید که توسط پنگوئن های دوست داشتنی و ماجراجوی انیمیشن ماداگاسکار جریان پیدا می کند، با آن ها همراه شوید تا خنده دار ترین ماجراهای پلیسی را دنبال کنید و …

  • 1188 نفر
ادامه مطلب

http://s5.picofile.com/file/8132880000/viber139359.jpgبا وایبر برای ویندوز۷ شما می توانید تماس، چت ،ارسال  SMS (همگی) به صورت کاملا رایگان با دوستانی که برنامه وایبر بر روی گوشی همراه شان نصب هست انجام دهید. این برنامه همچنین از تماس های ویدئویی با کیفیت عالی پشتیبانی می کند و این کار برای کابران به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود . با نصب این برنامه شما میتوانید از طریق کامپیوتر خود از برنامه viber بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.همچنین این نرم افزار از طریق VoIp در کامپیوتر شما به راحتی کار می کند. اول از همه، شما باید Viber رادر گوشی هوشمند خود(قابل دسترس برای آی فون، آندروید، شاه توت، سیمبین و ویندوز) نصب کنید. پس از آن، می توانید بر کامپیوتر خود نصب واجرا نمایید.

  • 1078 نفر
ادامه مطلب

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.

  • 1048 نفر
ادامه مطلب
  • 1045 نفر
ادامه مطلب

Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و روان می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.2.152.32 :

  • نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
  • اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
  • قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
  • نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
  • فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
  • رایگان بودن

و…

 

  • 1039 نفر
ادامه مطلب

Understanding English Speech نام مجموعه آموزشی بی نظیر متشکل از ۱۰ دی وی دی می باشد که به شما کمک می کند تا صحبت ها و مکالمه های به زبان انگلیسی را بهتر درک نمایید. اگر تمایل دارید تا صحبت های انگلیسی را بهتر متوجه شوید ، این بسته آموزشی برای شما ساخته شده است ! شما بوسیله این مجموعه می توانید صحبت هایی که در آن وجود دارد را بشنوید و سپس از شما خواسته می شود تا صحبت های گفته شده را تایپ نمایید و نرم افزار به این ترتیب ایرادهای شما را می گیرد. همچنین می توانید بوسیله یک میکروفون ساده ، طرز تلفظ و گفتار خود را با صدای اصلی که مکالمه را انجام می دهد به طور کامل و حرفه ای مقایسه نمایید. هر یک از این ۱۰ مجموعه با ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی آماده شده و شما بر حسب نیاز خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی از ویژگی های بسیار عالی این مجموعه این می باشد که ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی ، توسط مردم کشورهای مختلف دنیا صورت می گیرد. این ویژگی باعث می شود تا با طرز انگلیسی صحبت کردن مثلا یک فرد فرانسوی آشنا شوید و بتوانید آن را به طور کامل درک نمایید. گویش هایی که در این مجموعه گنجانده شده شامل انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، مجارستانی ، ایتالیایی و پرتغالی می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت بین دانلود دریافت نمایید.

 

  • 1114 نفر
ادامه مطلب

 

 

 

با شنیدن اسم نرم افزار Nero، حتما شما هم به یاد رایت CD و DVD میفتید. البته حق هم دارید. چون محبوب ترین و قدیمی ترین نرم افزار رایت همین نرم افزار Nero است.

 

نرم افزار Nero در طی 20 سال اخیر تغییرات زیادی کرده است. هرچند این نرم افزار در ابتدا فقط برای رایت CD استفاده میشد، اما به مرور امکانات گسترده ای برای ویرایش صدا، طراحی کاور، ویرایش عکس، ویرایش فیلم، و ... به آن اضافه شد. این گستردگی امکانات چندرسانه ای تا جایی پیش رفت که اسم این نرم افزار از Nero Burning Rom به Nero MediaHome تغییر کرد!

 

با این مقدمه، میخواهیم یکی از نرم افزارهایی که قبلا جزئی از مجموعه Nero بود و بعدا به صورت مستقل ارائه شد را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Nero Video مخصوص مدیریت و ویرایش فیلم در کامپیوتر است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم را در خود دارد. ضمن اینکه به دلیل محیط آشنا و ساده، کار کردن با آن نسبت به نرم افزارهای حرفه ای ادیت فیلم راحت تر است.

 

نرم افزار Nero Video امکان رایت فیلم بر روی DVD و ساخت یک DVD تصویری استاندارد را نیز دارد. یعنی یک DVD فیلم که بر روی کلیه دستگاه های پخش دی وی دی قابل نمایش باشد.

  • 1107 نفر
ادامه مطلب
تبلیغات شما تبلیغات شما

نویسندگان

کدهای اختصاصی