تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری
رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 183
    کل نظرات : 74
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 7

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 2
    باردید دیروز : 0
    گوگل امروز : 0
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 4
    بازدید ماه : 369
    بازدید سال : 2327
    بازدید کلی : 29595

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود






دانلود نرم افزار نمایش عکس برای اندروید

QuickPic 3.4 Android

 

 

 

 

یکی از بیشترین کاربردهای موبایل های امروزی، عکس برداری و مشاهده عکس در آنها است. با توجه به اندازه بزرگ صفحه نمایش در موبایل های جدید، بسیاری از افراد آلبوم های عکس قدیمی را کنار گذاشته و ترجیح میدهند عکس هایشان را در موبایل خود آرشیو و مشاهده کنند. به این ترتیب همیشه و در همه جا به عکس های خود دسترسی خواهید داشت.

 

برای نمایش عکس در موبایل، نیاز به نرم افزار نمایشگر عکس دارید. همه موبایل ها به صورت پیش فرض دارای نرم افزار یا گالری برای نمایش عکس هستند. اما اگر موبایل اندرویدی دارید و میخواهید یک نرم افزار بسیار کاربردی تر برای نمایش عکس در موبایل خود داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

 

نرم افزار QuickPic یک نرم افزار بسیار زیبا با کاربردی آسان برای نمایش عکس در موبایل های اندروید است. محیط این نرم افزار بسیار ساده و چشم نواز است.

 

نرم افزار QuickPic امکان مرور عکس ها با سرعتی بسیار بالا و در رزولوشن دلخواه را فراهم میکند.

 

این نرم افزار بر روی کلیه موبایل ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب بوده و نسخه جدید آن را میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید.

  • 888 نفر
ادامه مطلب

 

 

یکی از قدیمی ترین راه های قرعه کشی بین افراد (که هنوز هم کاربرد دارد) این است که اسم هر نفر را روی یک برگه کاغذ مینویسند و همه کاغذها را در یک ظرف میریزند. سپس کاغذ ها را به هم میزنند و به صورت صادفی یکی را خارج میکنند.

 

در زمان های قدیم چون بیشتر افراد کلاه داشتند و کلاه همیشه در دسترس بود، از آن به جای ظرف قرعه کشی استفاده میشد. یعنی همه اسم ها را روی کاغذ نوشته و داخل کلاه می انداختند و یکی را به صورت تصادفی با دست خارج میکردند.

 

امروزه نرم افزارهای زیادی برای قرعه کشی وجود دارند. اما در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که همان کلاه قرعه کشی را شبیه سازی میکند.

 

نرم افزار The Hat مخصوص قرعه کشی است. از این نرم افزار میتوانید برای قرعه کشی بین افراد، یا بین انتخاب هایی که وجود دارد استفاده کنید.

 

کافیست اسم های مورد نظر را در نرم افزار وارد کنید. سپس این نرم افزار به صورت کاملا تصادفی و منصفانه، هر بار یکی را انتخاب میکند. مورد انتخاب شده را میتوانید حذف کنید و یا دوباره در قرعه کشی بعدی شرکت دهید.

 

نرم افزار The Hat میتواند قرعه کشی را تا آخرین گزینه باقی مانده در کلاه ادامه دهد. سپس لیستی شامل ترتیب قرعه ها نمایش دهد. این قابلیت برای کارهایی مثل قرعه کشی خانوادگی بسیار مناسب است.

  • 976 نفر
ادامه مطلب

 

دانلود نرم افزار چوب اشاره گر

PointerStick 2.2

 

 

 

 

در بسیاری از کنفرانس ها و جلسات، از ویدیو پروژکتور یا صفحات نمایش بزرگ برای ارائه مطلب (Presentation) استفاده میشود. شخصی که در حال ارائه مطلب است معمولا از یک چوب بلند برای مشخص کردن یک قسمت خاص از تصویر استفاده میکند. به این چوب در اصطلاح چوب اشاره گر (Pointer Stick) گفته میشود.

 

(پوینتر استیک نمونه های ساده تری هم دارد. مثل چوبی که برخی از معمان یا استادان در دست میگیرند و از آن برای نشان دادن یک قسمت خاص از تخته سیاه استفاده میکنند.)

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند چوب اشاره گر (پوینتر استیک) را شبیه سازی کند.

 

نرم افزار PointerStick میتوانید یک چوب اشاره گر یا همان Pointer مجازی روی صفحه ایجاد کند. این نرم افزار در هنگام ارائه مطلب با ویدیو پروژکتور بسیار مفید است.

 

پوینتر استیک شبیه سازی شده با کمک ماوس کنترل میشود و شما میتوانید به راحتی به هر کجای تصویر اشاره کنید.

  • 557 نفر
ادامه مطلب

 

دانلود نرم افزار حذف پس زمینه عکس

OnOne Perfect Mask 5.2

 

 

 

 

قابلیت ماسک (Mask) از مهم ترین قابلیت های تمام نرم افزارهای گرافیکی است. با کمک این قابلیت شما میتوانید بخشی از عکس را به صورت یک لایه جدا کنید بدون اینکه به بقیه قسمت های عکس آسیبی برسد. سپس این لایه جدا شده را میتوانید افکت دهید، رنگ آمیزی کنید، و یا آن را کلا حذف کنید!

 

نرم افزارهایی مثل فتوشاپ و کورل دراو، از جمله نرم افزارهای گرافیکی هستند که قابلیت های حرفه ای برای Mask دارند. یکی از مهم ترین قابلیت های Mask ، حذف پس زمینه (بک گراند) در یک عکس است.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که مخصوص ماسک کردن بوده و میتواند به راحتی زمینه یک عکس را حذف کند.

 

نرم افزار Perfect Mask کار را برای کاربران عادی راحت کرده است. با کمک این نرم افزار برای ایجاد Mask نیازی به تخصص گرافیکی ندارید. بلکه میتوانید طی چند مرحله ساده، پس زمینه یک عکس را ماسک کرده و سپس آن را حذف کنید. این نرم افزار حتی امکان تغییر زمینه عکس را دارد. مثلا اگر از خودتان یک عکس در خیابان گرفته اید، میتوانید زمینه عکس خود را عوض کنید. به عنوان مثال یک فضای سبز به جای آن قرار دهید.

 

نرم افزار Perfect Mask قابلیت های متعددی برای حذف یا تغییر پس زمینه تصاویر دارد. در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار آشنا شده و در صورت تمایل نسخه جدید آن را دانلود کنید.

  • 585 نفر
ادامه مطلب

 

 

نسخه جدید نرم افزار ساخت عکس های متحرک، Easy GIF Animator Pro 6 منتشر شد!

 

رایج ترین فرمت برای ساخت عکس های متحرک، فرمت GIF است. این فرمت با توجه اینکه برای پخش نیاز به برنامه خاصی ندارد و همچنین در تمام مروگرها قابل مشاهده است، برای ساخت بنر های تبلیغاتی در وب سایت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

همچنین لوگو ها و انیمیشن های زیبا و جذابی نیز با فرمت GIF طراحی میشوند که نمونه های آنها را میتوانید در هر سایتی مشاهده کنید. از دکمه های چشمک زن گرفته تا انیمیشن های کوتاه و بنر های تبلیغاتی.

 

یکی از ساده ترین و بهترین نرم افزارها برای ساخت عکس متحرک، نرم افزار Easy GIF Animator Pro است. این برنامه، نرم افزار شماره 1 جهان برای ساخت عکس های متحرک با فرمت GIF است. بیشتر عکس های متحرک و بنرهای GIF توسط همین نرم افزار طراحی میشوند. محیط کاربری تقریبا ساده و امکانات مختلف برای متحرک سازی، دلایل اصلی محبوبیت این نرم افزار هستند.

 

نسخه جدید نرم افزار Easy GIF Animator به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید. در ادامه مطلب، با مهم ترین قابلیت های این نرم افزار اشنا خواهید شد.

  • 589 نفر
ادامه مطلب

اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز هفت

دیدگاه

 

 

نسخه جدید Internet Explorer مخصوص ویندوز 7 منتشر شد (ورژن 11)

 

هرچند بسیاری از کاربران حرفه ای ترجیح میدهند از مرورگرهای دیگری مثل فایرفاکس و گوگل کروم استفاده کنند، اما Internet Explorer هنوز هم بالاترین آمار استفاده را در بین تمام مرورگها دارد. دلیل آن هم چیزی نیست جز وجود اینترنت اکسپلورر در تمام نسخه های ویندوز!

 

حتی کاربرانی که از Internet Explorer فراری هستند هم بعد از نصب ویندوز مجبورند از همین مرورگر برای دانلود مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنند.

 

در طی سال های اخیر مایکروسافت تلاش زیادی کرده تا با بهبود امکانات Internet Explorer آن را برای تمام کاربران خوشایند کند. به همین دلیل بر روی امکانات مورد علاقه کاربران سایر مرورگرها تمرکز کرده و سعی کرده است همه قابلیت هایی که کاربران مختلف به دنبال آن هستند را در مرورگر خود قرار دهد.

 

انصافا مایکروسافت در ارائه نسخه های جدید Internet Explorer موفق بوده است. در نسخه جدید، دیگر اثری از محیط خشک نسخه های قبلی نیست و سازگاری و هماهنگی آن با ویندوز بی نظیر است.

 

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر، یعنی Internet Explorer 11 در نسخه های جدید ویندوز 8.1 وجود دارد. اما نسخه قابل نصب آن بر روی ویندوز 7 به تازگی منتشر شده است.

 

اگر شما هم ویندوز 7 دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید IE یا همان اینترنت اکسپلورر 11 را دانلود و نصب کنید و از امکانات بی نظیر آن لذت ببرید.

  • 612 نفر
ادامه مطلب

 

نسخه جدید محبوب ترین نرم افزار سه بعدی سازی، Autodesk 3ds Max 2015 منتشر شد!

 

بدون شک، نرم افزار 3D Max محبوب ترین نرم افزار سه بعدی سازی است. این نرم افزار در بین طراحان انیمیشن، مهندسان رشته های مختلف، و دانشجویان علوم صنعتی بسیار محبوب و پرکاربرد است.

 

از جمله مشاغلی که با 3D Max سروکار دارند میتوان به این موارد اشاره کرد:

طراحی گرافیک

انیمیشن سازی

طراحی صنعتی

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی ساختمان

طراحی قطعات صنعتی

طراحی وسایل (مبلمان، کابینت، در و پنجره)

طراحی سازه

مدل سازی سه بعدی

و ...

 

هر چند نرم افزار 3D Max در علوم مختلف کاربرد دارد، اما یکی از مهم ترین کاربردهای آن در کشور ما، طراحی نمونه مدل ها جهت ارائه و تایید مشتری است. افرادی که در زمینه طراحی دکور، طراحی غرفه، طراحی میز و صندلی و کابینت، طراحی نمای ساختمان، و... فعالیت میکنند از نرم افزار 3D Max برای نمایش طرح اولیه به مشتری استفاده میکنند.

 

نسخه جدید نرم افزار تری دی مکس، یعنی 3ds Max 2015 با مجموعه ای از امکانات جدید منتشر شده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های نسخه جدید 3D Max آشنا شده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

 

  • 615 نفر
ادامه مطلب

 Evil-Brands

در آینده ای نه چندان دور جهان به دو راه کاملا مجزا و متفاوت تقسیم می شود ! در بازی Evil Brands شما شاهد یک جنگ بسیار بزرگ برای سلطه جهان خواهید بود . بسیاری از افراد فراموش شده اند . سلاح های گذشته و یا پرندگان ! نگاهی به مناطق اشغال شده بیندازید . دشمنان روز به روز حریص تر شده و روز به روز زمین های بیشتری را تصرف می کنند . در این بازی بایستی تمام توان خود را به کار گرفته و با پرتاب پرندگان شیطانی موانع را از بین ببرید . در مکان های زیبا به کاوش پرداخته و با شخصیت های موجود برخورد کنید . در طول مراحل امتیازات متعددی به دست بیاورید و آن ها را به دوستان خود به اشتراک بگذارید . اگر طرفدار بازی های سبک پرندگان خشمگین هستید بدون شک این بازی می تواند شما را شگفت زده کند . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود ۱۶ شخصیت در بازی

وجود ۸۰ مرحله جذاب

برخورد با کاراکترها

  • 755 نفر
ادامه مطلب

Horse-Racing-Derby

در مسابقات اسب سواری شرکت کرده و از تمامی موانع ها عبور نمایید . اسب های مورد علاقه خود را انتخاب نموده و با وجود آهنگ های سفارشی مراحل را به اتمام برسانید ! توضیحات فوق مربوط به بازی Horse Racing Derby  می باشند . در محیط های پر زرق و برق بازی به کاوش پرداخته و مراحل را به انجام برسانید . پس از انجام چندین مسابقه می توانید اسب های جدیدی را خریداری نموده و آن ها را سفارشی سازید . بیش از ۶ اسب نر در بازی قرار داشته که قادر به انتخاب آن ها خواهید بود . قدرت خود را نشان دهید و به همه ثابت کنید که شما یک قهرمان واقعی هستید ! توجه داشته باشید که این بازی بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای عرضه است . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی عرضه شده است . 

ویژگی های اصلی:

گرافیک باور نکردنی اچ دی

وجود ۶ اسب نر در بازی

گیم پلی جذاب و هیجانی

  • 802 نفر
ادامه مطلب
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Rise Of Nations Rise Of Legends

بازی Rise of Nations یک بازی استراتژی جنگی تمام عیار است. بازی به صورت غیر نوبتی یا Real-Time است. مجموعه بازی Rise of Nations که توسط ابر شرکت مایکروسافت منتشر می شود با نسخه Rise of Legends به شهرت و محبوبیت بالایی دست یافت که مسیر را برای نسخه های آینده هموار کرد. بازی پیش روی شما تمامی پهنه تاریخ را پوشش می دهد. شما بازی را با یک شهر کوچک در دوران باستان آغاز می کنید. پس از جمع آوری مقدار مناسبی از منابع می توانید زیر ساخت های شهر خود را برای تبدیل کردن آن به یک شهر بزرگ بنا کنید. سپس تحقیقات علمی خود را برای گسترش فناوری شروع کنید. شگفتی های دنیا مثل اهرام مصر و برج ایفل را بنا کنید و در نهایت قدرت خود را در سراسر جهان بگسترانید.


حداقل سیستم مورد نیاز:


OS: Windows Vista, 7, 8.1+
Processor: 1.6
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Direct X 10+ Capable GPU
DirectX: Version 10
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: Direct X Compatible Sound Card
Additional Notes: GPU at least (Integrated HD 3000, 8600GT, etc

  • 8003 نفر
ادامه مطلب
تبلیغات شما تبلیغات شما

نویسندگان

کدهای اختصاصی