تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری
رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 183
    کل نظرات : 74
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا : 7

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 21
    باردید دیروز : 2
    گوگل امروز : 2
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 23
    بازدید ماه : 401
    بازدید سال : 2359
    بازدید کلی : 29627

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




بازی Eidolon در باره راز و رمزهای موجود در طبیعت و جاهایی است، که قبل از این افرادی در آن به سر برده اند. در این بازی معمایی از شما مدارکی برای جلو رفتن بازی خواسته میشود، که باید آن ها را کشف نمایید. البته اگر یافتن این مدرک ها زیاد سخت نباشد، می تواند گره گشای خیلی از رازهای بازی باشد. ۱۵۰ نوع مدرک در محیط های بازی نهفته است، که در بعضی اوقات شرایط جوی ، شب و روز و … آن را سخت می کند. بازی Eidolon از پر راز ورمزترین گیم هایی است که تا به حال دیده اند که در سبکی دو بعدی و با گرافیکی فانتزی تولید شده است.

Eidolon-SKIDROW

 

Eidolon PC دانلود بازی Eidolon برای PC

  • 430 نفر
ادامه مطلب

نرم افزاری متن و باز رایگان جهت ویرایش و ساخت فایل های زیرنویس می باشد. ویرایش متن و زمان زیرنویس ها و هماهنگ سازی آنها با ویدیو با توجه به داشتن پلیر داخلی امکان پذیر است و کاربر به راحتی میتواند زمان شروع و پایان مکالمات را مشاهده نموده و متن را اصلاح نماید یا متن جدیدی و زیرنویس جدیدی بسازد. قابلیت ویرایش انواع زیرنویس ها نظیر srt و زیرنویس های sub/idx از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. همچنین نرم افزار میتواند زیرنویس های ریپ شده روی دی وی دی ها و ویدیوها و فیلم های divx و mkx را خروجی گرفته و ویرایش نماید. قابلیت اتصال مستقیم به گوگل ترانسلیت میتواند این امکان را فراهم کند تا کاربر به سادگی قابلیت ترجمه متن و کلمات را دارد. باتوجه به پشتیبانی از یونیکدهای utf-8 و ansi زبان فارسی را به راحتی پشتیبانی نموده و مشکلی با ویرایش آن ندارد.

 

Subtitle Edit 3.4 نرم افزار ویرایش زیرنویس Subtitle Edit 3.4

  • 493 نفر
ادامه مطلب

یک برنامه ی خوب و با کیفیت صدای عالی برای تغییر صدای شما به صدای های مختلفی همچون مرد ، زن ، بچه ، ربات ، حیوانات و هیولا می باشد ، توسط این برنامه می توانید صدای اطراف خود را تغییر داده و صدایی همچون صدای خیابان و غیره بگذارید ، همچنین می توانید صدای خود را اکو ، بم ، نازک و یا نویزدار کنید. شما می توانید با فعال کردن این برنامه در زمان استفاده از Voice Chat های یاهو ، اسکایپ ، گوگل تالک و ام اس ان صدای خود را به جنس مخالف خود تغییر دهید.

 

MorphVOX Pro 4.4.17 Build 22603 نرم افزار تبدیل صدای مرد به زن و بالعکس MorphVOX Pro 4.4.17 Build 22603

  • 476 نفر
ادامه مطلب

ابزاری کامل برای کار با فایل‌های پی دی اف می‌باشد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانیید صفحات فایل پی دی اف خود را ادغام یا تکه تکه کنید. با این نرم افزار شما را قادر به تبدیل فایل‌های PDF را به عکس،برش فایل‌های پی دی اف،ادغام و همچنین برش آنها می‌کند.همچنین به وسیله ی این نرم افزار می توانید عکس هایتان را به پی دی اف و یا باالعکس تبدیل کنید. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده و قدرتمند جهت انجام کار روی فایل‌های پی دی اف می‌باشد.

 

Advanced PDF Utilities 5.7.7 Final نرم افزار ویرایش پی دی اف Advanced PDF Utilities 5.7.7 Final

  • 489 نفر
ادامه مطلب

ادوبی یک شرکت آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است که عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک است که ساختمان آن در کالیفرنیا می‌باشد.Adobe Prelude CC یکی دیگر از محصولات جدید شرکت ادوبی است. Adobe Prelude یکی از محصولات این شرکت مشهور در زمینه ی مدیریت و سازماندهی فیلم ها و کلیپ ها می باشد. این نرم افزار از ورود تمامی فرمت های فایل های ویدئویی پشتیبانی کرده و امکان قرار دادن نشانگر های جستجو و یادداشت، بر روی کلیپ ها را برای شما فراهم خواهد کرد و بدین ترتیب کار جستجو و سازماندهی فیلم ها را برای شما سریع تر می کند. این نرم افزار بر روی ویندوز های ۷ و ۸ ۶۴ بیتی نصب می گردد.

 

Adobe Prelude CC 2014 v3 0 0 160 نرم افزار ساماندهی فیلم Adobe Prelude CC 2014 v3 0 0 160

  • 447 نفر
ادامه مطلب

نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

 

SUPERAntiSpyware%206.0.1090 نرم افزار مقابله با جاسوس افزار ها SUPERAntiSpyware 6.0.1090

 

  • 440 نفر
ادامه مطلب

رم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تماس صوتی با دوستان ویچت ، قابلیت فرستادن عکس و ویدئو به دوستان ، قابلیت چت آنلاین با چند نفر به طور همزمان و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

WeChat v5.3.0 نرم افزار مسنجر ویچت WeChat v5.3.0 – اندروید

 

  • 443 نفر
ادامه مطلب

Avatar: The Last Airbender ( Book 3 : Fire ) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| سریال به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد. |

 

Avatar Book 3 دانلود دوبله فارسی فصل سوم سریال آواتار: آخرین باد افزار Avatar : The Last Airbender
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۱ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۹/۱۰
دوبله فارسی (پرشین تون)
خلاصه داستان : آوتار ، آخرین باد افزار نام انیمیشنی است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در سه فصل از شبکه ی Nickelodeon پخش شده است . پس از درخواست های مکرر کاربران عزیز دانلودها مبنی بر قرار دادن این سه فصل بر آن شدیم تا این بار سه فصل این انیمیشن را برای اولین در سایت های فارسی زبان با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل برای شما کاربران عزیز تهیه نماییم . امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . در خلاصه داستان آمده است که : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد ، در حالی که … سایت دانلودها این انیمیشن را به شما عزیزان پیشنهاد می نماید .
  • 428 نفر
ادامه مطلب

نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد

 

NETGATE Spy Emergency 13.0.705.0 نرم افزار ضد جاسوسی NETGATE Spy Emergency 13.0.705.0

 

  • 554 نفر
ادامه مطلب

داستان بازی Cloudbuilt Through the Fog درباره دخترکی جوان است، که با ابرهای تاریکی در یک محیط اسرار آمیز زندگی می کند. بازی دارای راز و رمزهای زیادی است و باید در نقش آن دختر از موانع زیادی عبور کنید. حالا شما باید هوش و سرعت را با هم بکار بگیرید و برای فرار از دست دشمن ، از مسیرهای که پر از تله و مانع است ، بدون افتادن و کشته شدن عبور کنید. شما باید مسیر خود در بازی در کوتاهترین زمان و با بهره گیری از نیروها و قدرت هایی که دارید به پایان برسانید. خلاصه بازی حسابی هوش شما را به چالش میکشد. بازی Cloudbuilt خود یک بازی بسیار زیبا است و این نسخه برای بازی Cloudbuilt یک DLC محسوب میشود، اما خود این DLC تغییراتی زیادی نسیت به نسخه اصلی دارد.

 

Cloudbuilt Through the Fog-SKIDROW

 

Cloudbuilt Through the Fog دانلود بازی Cloudbuilt Through the Fog برای PC

  • 551 نفر
ادامه مطلب
تبلیغات شما تبلیغات شما

نویسندگان

کدهای اختصاصی